RELOCĂRI ȘI LOGISTICĂ

AMENAJĂRI BIROURI ȘI SPAȚII COMERCIALE

Știm că organizarea eficientă și un plan logistic bine pus la punct sunt elemente vitale în cazul unei relocări. Acest proces e mereu o îngrijorare pentru companii, deoarece presupune perioade de nefuncționare și timp pierdut.
Echipa Zafit logistică este capabilă să-l transforme într-un demers ușor deoarece realizăm consultări preliminare și analizăm dinainte cum se vor desfășura operațiunile. Astfel activitatea angajaților și productivitatea companiei nu vor fi afectate în perioada dedicată relocării.
Avem abilități foarte bune de coordonare și experiență acumulată în timpul a nenumărate transferuri în spații noi așa că putem garanta un serviciu rapid, care include toate etapele unei mutări, inclusiv montaj și depozitare. Ne ocupăm de toate detaliile și colaborăm pe parcurs cu toate părțile implicate în proces pentru a ne asigura că totul decurge conform planului și totul va funcționa bine din prima zi petrecută în noul spațiu.