Cariere

Manager Vânzări

Cerințe

Impreuna suntem Zafit, companie specializata in amenajari interioare corporate cu activitate intensa in piata de constructii de peste 7 ani.

Profilul tau

  • Studii superioare (preferabil studii economice);
  • Experienta in domeniu: minim 2 ani (vanzari B2B, de preferat solutii de amenajari de interior);
  • Cunostinte software obligatorii: Microsoft Office (Word, Excel, Outlook);
  • Permis de conducere: categoria B;
  • Cunostinte de limba romana la nivel avansat iar de limba engleza minim nivel mediu;
  • Orientare către rezultate: Dorința puternică de a atinge și depăși obiectivele de vânzare, concentrându-se pe creșterea continuă a performanțelor personale și ale echipei;
  • Abilitati excelente de comunicare, capacitate excelenta de planificare si organizare, atentie concentrata si distributiva, echilibru emotional, capacitatea de a evalua si lua decivii, capacitatea de a lucra cu oamenii si in echipa, punctualitate, corectitudine si amabilitate, simt al responsabilitatii si loialitate.

Rolul tau

Vei fi responsabil de vanzarea produselor si serviciilor companiei ce includ amenajari de birouri si spatii comerciale (preponderent in regiunea Moldovei) prin insusirea unei strategii de vanzari menite sa stimuleze cresterea vanzarilor companiei.

  • Identificare si prospectare clienti;
  • Furnizarea de consultanta adaptata nevoilor clientilor;
  • Negociere si inchidere vanzari;
  • Dezvoltare si intretinere relatii cu clientii pe termen lung;
  • Identificare oportunitati de crestere si optimizare a vanzarilor;
  • Monitorizare piata si analiza de performanta interna in vederea dezvoltarii strategiei de vanzari.

Job-ul ofera autonomie si putere de decizie avand in prim plan strategia de vanzari validata impreuna cu managerul companiei.

Oferta noastra

  • Salariu net intre 6500 – 8000 Ron;
  • Tichete de masa in valoare de 700 lei/luna;
  • Comision lunar 1% din incasari;
  • Mediu de lucru deosebit cu un colectiv bine selectat;
  • Posibilitatea de organizare a timpului de birou/teren in raport cu planul de vanzari (punct de plecare 30% birou, 70% teren);
  • Instrumente de lucru: masina de serviciu, laptop, telefon;
  • Posibilitate de dezvoltare profesionala.

Te asteptam alaturi de noi sa faci parte dintr-o echipa pe care te poti baza si de la care poti invata in fiecare zi.

Aplică acum

Atașează CV