Cariere

Inginer Ofertare

Cautam un OM potrivit care sa ocupe postul de Inginer Ofertare in cadrul companiei noastre pentru a fi responsabil de procesul de ofertare a serviciilor noastre ce includ amenajari birouri si spatii comerciale.

Cerințe

Abilitati si experiente de care ai nevoie:

  • Studii superioare cu profil tehnic (contructii sau instalatii);
  • Experienta in domeniu: minim 1 an;
  • Cunostinte software: Microsoft Office (Word, Excel, Outlook) si Autocad (sau similar);
  • Permis de conducere: categoria B;
  • Cunostinte de limba romana la nivel avansat iar de limba engleza minim nivel mediu;
  • Abilitati excelente de comunicare, capacitate excelenta de planificare si organizare, atentie concentrata si distributiva, echilibru emotional, capacitatea de a evalua si lua decivii, capacitatea de a lucra cu oamenii si in echipa, punctualitate, corectitudine si amabilitate, simt al responsabilitatii si loialitate.

Descrierea job-ului:

Vei fi responsabil de realizarea tuturor ofertelor si de asigurarea respectarii standardelor de calitate ale companiei privind serviciile, materialele si executarea lucrarilor.

Responsabilitati:

  1. Esti responsabil de realizarea tuturor ofertelor de design si amenajari ale companiei primite ca solicitare de la un Project Manager responsabil de proiect dupa urmatorii pasi:
  • Culegi toate informatiile necesare (proiect tehnic, imagini, autorizatii etc);
  • Realizezi un plan detaliat de executie a lucrarilor pe baza informatiilor adunate inainte de procesul de ofertare;
  • Realizezi devizul de lucrari si cantitati (dupa caz, design, constructii, instalatii, mobilier, s.a.);
  • Soliciti in baza devizului de lucrari, oferte de la partenerii agreati, le centralizezi si le compari alegand impreuna cu Project Managerul cea mai buna oferta;
  • Finalizezi oferta si o trimiti catre Project Managerul responsabil de proiect.
  1. Esti responsabil de realizarea planurilor detaliate de executie a lucrarilor.
  2. Esti responsabil de control calitatii lucrarilor efectuate in baza ofertelor si planurilor detaliate de executie realizate de catre tine
  • Efectuezi vizite in santier in fazele importante pentru verificarea calitatii lucrarilor si a materialelor utilizate;
  • Intocmesti un raport dupa fiecare vizita pe care il trimiti catre Project Managerul si Directorul Executiv responsabili de proiect;
  • Intocmeste cartea tehnica a fiecarui proiect.

Ce ofera job-ul:

  • Salariu motivant in concordanta cu nivelul de exeprienta si reevaluari periodice;
  • Mediu de lucru deosebit cu un colectiv bine selectat;
  • Mediu de lucru dinamic cu o proportie aproximativa de 80% munca de birou si 20% deplasari la beneficiari;

Aplică acum

Atașează CV