Scopul postului
Indeplineste sarcini de coordonare si organizare a proiectelor companiei
ATRIBUTII GENERALE
// Asigura managementul proiectelor companiei (consultanta, proiectare si executie amenajari interioare si instalatii) din faza de ofertare pana la contractare si finalizare;
// Reprezinta compania in fata clientului pe toata desfasurarea proiectelor;
// Face verificari pentru a se asigura ca sunt indeplinite cerintele contractelor in ceea ce priveste scopul proiectului, calitatea si siguranta serviciilor oferite;
// Gestioneaza relatia cu partenerii, subcontractorii, beneficiarii, autoritatile statului, si inginerii sau intreaga echipa din subordine;
// Participa si conduce intalniri cu beneficiarii, proiectantii si partenerii companiei;
// Realizeaza estimari de timp si resurse umane, gestioneaza bugetele si urmareste costurile in timpul executiei unui proiect;
// Solutioneaza probleme sau neclaritati sesizate de colegii din teren si cauta, identifica si notifica cele mai bune solutii;
// Intocmeste grafic de lucrari pentru fiecare proiect si il urmareste indeaproape impreuna cu inginerii din teren pentru respectarea acestuia;
// Asigura predarea lucrarii beneficiarului fara obiectiuni si intocmirea cartii tehnice a constructiei;
// Pastreaza confidentialitatea datelor la care are acces;
// Propune masuri de eficientizare a activitatii companiei.
RESPONSABILITATI
// Raspunde de calitatea serviciilor in cadrul proiectelor pe care le manageriaza;
// Respecta legislatia specifica domeniului de activitate;
// Raspunde de informarea clientilor cu privire la detaliile tehnice pe perioada desfasurarii unui proiect;
// Raspunde de rezolvarea problemelor si de satisfacerea cerintelor clientilor;
// Respecta standardele cu privire la imaginea companiei;
// Raspunde de imbunatatirea permanenta a pregatirii sale profesionale;
// Raspunde de pastrarea confidentialitatii informatiilor si a documentelor legate de activitatea companiei;
// Raspunde de utilizarea resurselor existente exclusiv in interesul companiei;
// Raspunde de respectarea normativelor de lucru si a procedurilor de lucru cu privire la postul sau;
// Adopta in permanenta un comportament care promoveaza imaginea si interesele companiei.
CANDIDATUL IDEAL
// Studii superioare: Constructii Civile / studii tehnice din domenii conexe / studii de arhitectura;
// Experienta raportata la studiile superioare: minim 2 ani;
// Experienta ca manager de proiect: minim 2 ani;
// Permis de conducere: Categoria B, obligatoriu;
// Cunostinte operare PC (nivel peste mediu): Email, Excel, Word, Autocad;
// Cunostinte de limba romana la nivel avansat iar de limba engleza minim nivel mediu;
// Calitati, aptitudini si deprinderi necesare: Abilitati excelente de comunicare, capacitate excelenta de planificare si organizare, atentie concentrata si distributiva, echilibru emotional, capacitatea de a evalua si lua decizii, capacitatea de a lucra cu oamenii si in echipa, rezistenta mare la stres si oboseala, punctualitate, corectitudine si amabilitate, simt al responsabilitatii si loialitate.
LOCUL DE DESFASURARE AL ACTIVITATII
// Birou 75%. La sediul nostru, in Iasi.
// Teren 25%: La beneficiari.
OFERIM
// Job stabil, perioada nedeterminata;
// Birou confortabil si bine echipat. La sediul nostru, in Iasi;
// Salariu intre 1000 si 1700 euro pe luna, in functie de experienta;
// Bonusuri de performanta si cresteri salariale la fiecare 6 luni;
// Mediu de lucru deosebit cu un colectiv bine selectat.
Daca rezonezi cu noi, hai sa povestim.
Trimite-ne CV-ul tau la office@zafit.ro.
*sursa foto: freepik.com