Denumirea postului
OFFICE MANAGER
ACTIVITATI PRINCIPALE
// Asigura legatura intre companie si persoane din afara acesteia (gestionare corespondenta, stabilire intalniri, s.a.);
// Organizeaza deplasarile echipei (rute, bilete de avion, cazari, s.a.);
// Manageriaza relatia cu furnizorii (contracte, oferte, abonamente, contabilitate);
// Gestioneaza relatia cu diferite institutii (Anaf, ONRC, banca);
// Comunica cu clientii (transmite oferte, intocmeste contracte, intocmeste facturi, notificari, informari si alte documente necesare);
// Monitorizeaza platile catre furnizori si incasarile de la clienti;
// Intocmeste si administreaza dosarele de personal, raspunde la solicitarile angajatilor si realizeaza pontajele;
// Propune metode de eficientizare a activitatilor de birou;
// Se ocupa de aprovionarea biroului cu cele necesare desfasurarii activitatii de birou in conditii optime;
CERINTELE NOASTRE
// Studii superioare (specializari preferate: Comunicare si relatii publice, Management, Marketing sau similare);
// Cunostinte de utilizare a calculatorului: pachetul office (Word, Excel, Outlook);
// Limbi straine: engleza – cel putin nivel mediu;
// Permis de conducere: categoria B;
// Experienta: preferabil experienta anterioara sau dorinta mare de invatare;
// Abilitati si aptitudini: comunicare, planificare, organizare, atentie sporita, concentrare buna, capacitatea de a lucra in echipa, punctualitate, seriozitate, corectitudine si amabilitate.
CE OFERIM?
// Job stabil;
// Telefon de serviciu;
// Laptop de serviciu;
// Salariu motivant cu posibilitate de crestere;
// Mediu de lucru deosebit cu un colectiv bine selectat.
Daca rezonezi cu noi, hai sa povestim.
EMAIL. Te rugam sa ne trimiti un email cu CV-ul tau la office@zafit.ro.
Desigur, putem vorbi si la telefon (+40 747 262 946), dar dupa ce primim informatiile pe email.