ANGAJĂM INGINER OFERTARE
Scopul postului: Întocmirea ofertelor tehnico-financiare pentru proiecte de fit out.
ATRIBUȚII GENERALE
- Este responsabil de ofertarea proiectelor de fit out, din faza de întocmire a ofertelor până la finalizarea lucrărilor și implicit întocmirea situațiilor de lucrări pentru clienți și parteneri;
- Participă la întâlniri cu beneficiarii, proiectanții și partenerii companiei;
- Participă la realizarea de grafice de lucrări, gestioneaza bugetele și urmărește costurile în timpul execuției unui proiect;
- Soluționeaza probleme sau neclarități sesizate de colegii din teren și caută, identifică și notifică cele mai bune soluții;
- Se ocupă de întocmirea cărții tehnice a construcției;
- Păstrează confidențialitatea datelor la care are acces;
- Propune măsuri de eficientizare a activității desfășurate.
SARCINI AFERENTE
- Se prezintă la serviciu după programul stabilit, odihnit și având o ținută corespunzătoare;
- Are un comportament civilizat față de clienți și colegi și este receptiv la solicitările acestora;
- Respectă regulamentul intern al companiei.
RESPONSABILITĂȚI
- Realizează oferte tehnico-comerciale plecând de la proiectele tehnice;
- Trimite cereri de oferte către partenerii companiei, le recepționează și le centralizează;
- Realizează situații de lucrări pentru clienții și partenerii companiei;
- Organizează și centralizează întreg procesul de ofertare împreună cu colegii de pe celelalte departamente având în vedere respectarea cu strictețe a termenelor limită pentru ofertare;
- Respectă legislația specifică domeniului de activitate;
- Răspunde de actualizarea costurilor sau operațiunilor cu privire la modificarea detaliilor tehnice pe perioada desfășurarii unui proiect;
- Respectă standardele cu privire la imaginea companiei;
- Răspunde de îmbunătațirea permanentă a pregătirii sale profesionale;
- Răspunde de păstrarea confidențialitătii informațiilor și a documentelor legate de activitatea companiei;
- Răspunde de utilizarea resurselor existente exclusiv în interesul companiei;
- Răspunde de respectarea normativelor de lucru și a procedurilor de lucru cu privire la postul său;
- Adoptă în permanență un comportament care promovează imaginea și interesele companiei.
CANDIDATUL IDEAL
- Studii superioare: Construcții Civile / studii tehnice din domenii conexe;
- Experiență raportata la studiile superioare: minim 4 ani;
- Experiență ca inginer ofertare în domeniul construcțiilor civile: minim 2 ani;
- Permis de conducere: Categoria B, obligatoriu;
- Cunoștinte operare PC (nivel avansat): Outlook, Excel, Word, Autocad;
- Cunoștințe de limba română la nivel avansat iar de limba engleza minim nivel mediu;
- Calități, aptitudini și deprinderi necesare: Abilități excelente de comunicare, capacitate excelentă de planificare și organizare, atenție concentrată și distributivă, echilibru emoțional, capacitatea de a evalua și lua decizii, capacitatea de a lucra cu oamenii și în echipă, rezistență la stres, punctualitate, corectitudine și amabilitate, simț al responsabilității și loialitate.
LOCUL DE DESFASURARE AL ACTIVITĂȚII
- Birou 90%. La sediul nostru, în Iași.
- Teren 10%: La beneficiari.
OFERIM
- Job stabil, perioadă nedeterminată;
- Birou confortabil și bine echipat. La sediul nostru, în Iași;
- Salariu între 4500 și 7000 lei pe lună, în funcție de experiență;
- Creșteri salariale la fiecare 6 luni;
- Mediu de lucru deosebit cu un colectiv bine selectat.
CV-urile se primesc la office@zafit.ro.