ANGAJĂM INGINER OFERTARE

Scopul postului: Întocmirea ofertelor tehnico-financiare pentru proiecte de fit out.

ATRIBUȚII GENERALE

  • Este responsabil de ofertarea proiectelor de fit out, din faza de întocmire a ofertelor până la finalizarea lucrărilor și implicit întocmirea situațiilor de lucrări pentru clienți și parteneri;
  • Participă la întâlniri cu beneficiarii, proiectanții și partenerii companiei;
  • Participă la realizarea de grafice de lucrări, gestioneaza bugetele și urmărește costurile în timpul execuției unui proiect;
  • Soluționeaza probleme sau neclarități sesizate de colegii din teren și caută, identifică și notifică cele mai bune soluții;
  • Se ocupă de întocmirea cărții tehnice a construcției;
  • Păstrează confidențialitatea datelor la care are acces;
  • Propune măsuri de eficientizare a activității desfășurate.

SARCINI AFERENTE

  • Se prezintă la serviciu după programul stabilit, odihnit și având o ținută corespunzătoare;
  • Are un comportament civilizat față de clienți și colegi și este receptiv la solicitările acestora;
  • Respectă regulamentul intern al companiei.

RESPONSABILITĂȚI

  • Realizează oferte tehnico-comerciale plecând de la proiectele tehnice;
  • Trimite cereri de oferte către partenerii companiei, le recepționează și le centralizează;
  • Realizează situații de lucrări pentru clienții și partenerii companiei;
  • Organizează și centralizează întreg procesul de ofertare împreună cu colegii de pe celelalte departamente având în vedere respectarea cu strictețe a termenelor limită pentru ofertare;
  • Respectă legislația specifică domeniului de activitate;
  • Răspunde de actualizarea costurilor sau operațiunilor cu privire la modificarea detaliilor tehnice pe perioada desfășurarii unui proiect;
  • Respectă standardele cu privire la imaginea companiei;
  • Răspunde de îmbunătațirea permanentă a pregătirii sale profesionale;
  • Răspunde de păstrarea confidențialitătii informațiilor și a documentelor legate de activitatea companiei;
  • Răspunde de utilizarea resurselor existente exclusiv în interesul companiei;
  • Răspunde de respectarea normativelor de lucru și a procedurilor de lucru cu privire la postul său;
  • Adoptă în permanență un comportament care promovează imaginea și interesele companiei.

CANDIDATUL IDEAL

  • Studii superioare: Construcții Civile / studii tehnice din domenii conexe;
  • Experiență raportata la studiile superioare: minim 4 ani;
  • Experiență ca inginer ofertare în domeniul construcțiilor civile: minim 2 ani;
  • Permis de conducere: Categoria B, obligatoriu;
  • Cunoștinte operare PC (nivel avansat): Outlook, Excel, Word, Autocad;
  • Cunoștințe de limba română la nivel avansat iar de limba engleza minim nivel mediu;
  • Calități, aptitudini și deprinderi necesare: Abilități excelente de comunicare, capacitate excelentă de planificare și organizare, atenție concentrată și distributivă, echilibru emoțional, capacitatea de a evalua și lua decizii, capacitatea de a lucra cu oamenii și în echipă, rezistență la stres, punctualitate, corectitudine și amabilitate, simț al responsabilității și loialitate.

LOCUL DE DESFASURARE AL ACTIVITĂȚII

  • Birou 90%. La sediul nostru, în Iași.
  • Teren 10%: La beneficiari.

OFERIM

  • Job stabil, perioadă nedeterminată;
  • Birou confortabil și bine echipat. La sediul nostru, în Iași;
  • Salariu între 4500 și 7000 lei pe lună, în funcție de experiență;
  • Creșteri salariale la fiecare 6 luni;
  • Mediu de lucru deosebit cu un colectiv bine selectat.

CV-urile se primesc la office@zafit.ro.